Succesvol werken in de cloud met uw accountantskantoor

Door VindICTbedrijf.nl - Geplaatst op 3 april 2017
Succesvol werken in de cloud met uw accountantskantoor

Ben je werkzaam als accountant? Dan heb je het ongetwijfeld razend druk met diverse werkzaamheden. Accountants en administratief medewerkers verzetten bergen met werk en zijn daarin grotendeels afhankelijk van ICT en automatisering. Het is van belang dat alles naar behoren werkt. Een storing gooit al snel roet in het eten en dat is uiteraard niet gewenst. Hoe kun je met je accountantskantoor succesvol zijn en zoveel mogelijk storingen uit de weg gaan?

Werken in de cloud

Uit onderzoek blijkt dat de meeste accountants en administratiekantoren werken in de Cloud. Dit betekent dat je altijd en overal toegang hebt tot je bestanden. Waar voorheen alles op een (on-premise) server werd gezet, kun je nu bestanden eenvoudig opslaan in de cloud. Veel automatiseringssystemen werken ook via de Cloud. Bovendien is het handig om er bijvoorbeeld boekhoudprogramma’s aan te koppelen. Werk jij als accountant al in de cloud?

De voordelen van werken in de cloud

Werken in de Cloud levert jouw accountantskantoor diverse voordelen op. Welke voordelen zijn dat?

-Je hebt altijd en overal toegang tot je bestanden
-Aangezien informatie voor meer mensen beschikbaar en toegankelijk is, kun je beter samenwerken
-De mogelijkheid om thuis in te loggen
-Sneller reageren op verzoeken vanuit de klant
-Je bespaart kosten op de aanschaf van soft- en hardware
-Een server met licenties is niet langer nodig

Wat heb je nog meer aan argumenten nodig om over te stappen naar werken in de cloud?

Stap over en werk efficiënter

Accountantskantoren die zijn overgestapt naar werken in de Cloud, zijn efficiënter gaan werken. Natuurlijk is dit alleen mogelijk dankzij een goed ICT-netwerk. Als je zelf niet handig bent op het gebied van ICT-infrastructuur, is het belangrijk hiervoor een expert in te schakelen. Ook in jouw regio zijn er ICT-bedrijven te vinden die jou kunnen helpen bij het overstappen naar werken in de Cloud. Je kiest zelf het bedrijf uit waarmee je wilt samenwerken. Jij bepaalt dus wat een investering in de cloud je waard is.

Aan de slag – Zet een ICT opdracht uit

Wil je met je accountantskantoor optimaal profiteren van alle voordelen van werken in de cloud? Plaats direct een opdracht via VindICTbedrijf.nl en ontdek direct welk ICT-bedrijf je hierbij het beste kan helpen. Door het uitzetten van een opdracht verzeker jij jezelf van een transparante vergelijking en vind je gratis het ICT-bedrijf dat aan je wensen voldoet. Ga met werken in de cloud aan de slag en verbeter als accountant je dienstverlening aan klanten.

Terug naar overzicht

Kies je categorie en vul je postcode in om een ICT-bedrijf te vinden

Particulier
Zakelijk
Voor grote en kleine organisaties
met een ICT-vraagstuk
Bespaar tijd en geld door
snel en efficiënt te zoeken
Een transparante en
overzichtelijke vergelijking

VindICTbedrijf.nl draait het salestraject deels om, de opdrachtgever kan nu zelf gericht zoeken. En dit heeft ons al een mooie lead opgeleverd

Magna Cura Automatisering

  • Patrick Bos
  • Sales Executive

Hoe werkt het?

Kies en vergelijk ICT-bedrijven

Kies en vergelijk

Kies en vergelijk de 3 beste ICT-bedrijven op basis van reviews, specialisaties, partnerstatussen en ISO-certificeringen.

Plaats je ICT-opdracht

Vraag offertes aan

Vraag tot maximaal 3 offertes aan in een paar eenvoudige stappen. Alle grote en kleine ICT-opdrachten kunnen geplaatst worden.

partners-respond

ICT-bedrijven reageren

Maximaal drie ICT-bedrijven reageren binnen 48 uur na het plaatsen van je ICT-opdracht om een offerte te maken.

Voor grote en kleine organisaties
met een ICT-vraagstuk
Bespaar tijd en geld door
snel en efficiënt te zoeken
Een transparante en
overzichtelijke vergelijking
548
ICT-bedrijven
167
Reviews
4067
Opdrachten