Codelogic

Beverwijk
30 werknemers
Planning
Service
Prijs/kwaliteit
Gratis offerte >>
  • Beverwijk
    1948AA

  • 30 werknemers

Omschrijving

Codelogic is een dynamisch en eigenzinnig softwarebedrijf gespecialiseerd in softwareoplossingen voor klantcontactafdelingen en de call- en contactcenterbranche.

Steam callcenter software  is gebouwd met behulp van de nieuwste en bewezen technologieën. U maakt gebruik van Steam via internet. Dit geeft u flexibiliteit, beschikbaarheid, dataveiligheid en kostenbesparingen.

Maakt u gebruik van meerdere vestigingen en/of afdelingen en/of thuiswerkers dan kunnen alle agents op dezelfde campagnes werken, ook al zijn deze misschien wel 4.000 km van elkaar verwijderd. Elke vestiging en/of afdeling heeft alleen inzicht in haar prestaties, personeelsdossiers, etc. Uiteraard heeft het hogere management inzicht in alles. In tegenstelling tot andere applicaties is Steam niet ontworpen door automatiseringsdeskundigen en computerprogrammeurs. Steam is ontworpen door personen uit de branche. Personen die jarenlang ervaring hebben opgedaan in het vak, vanaf de seat tot aan de directie.
 
De agentomgeving

Over de agentomgeving kunnen wij heel simpel zijn. Deze is gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Verschillende functionaliteiten zorgen ervoor dat uw agents het rendement kunnen maken die u voor ogen heeft.

De agentmodule is een zeer gebruiksvriendelijke multichannel waarmee een agent zeer gemakkelijk verschillende communicatiekanalen kan bedienen. De communicatiekanalen waarmee een agent binnen Steam tegelijkertijd kan werken:

  • Inboundtelefonie
  • Outboundtelefonie
  • E-mail
  • (Video)Chat
  • Whatsapp
  • Social media, zoals Twitter, Facebook en LinkedIn.
  • De managementomgeving

De managementomgeving geeft u toegang tot het de gehele organisatie. Binnen de managementmodule kunt u alles monitoren, instellen en vastleggen. De volledige organisatie, inclusief verschillende vestigingen, afdelingen en functionarissen kunnen worden ingericht. Met ieder zijn eigen permissies.
Daarnaast  levert Codelogic onze software Steam met onder andere de volgende kenmerken:

•                  u betaalt uitsluitend wat u op dag basis gebruikt;
•                  u kunt zelf alles aanpassen in de software;
•                  kostenbesparend en flexibel;
•                  volledige opname en voicelog recording;
•                  masterdata base Functionaliteit voor realtime updates in je klantendatabase;
•                  geschikt voor Inbound & Outbound telefonie en email;
•                  eigen chat functie voor uw website en van uw klanten
•                  zeer geschikt om te koppelen met uw eigen CRM of dat van u klanten;
•                  geschikt voor Intergratie van Social media
•                  zeer geschikt voor afspraken planning;
•                  exchange server koppeling voor agenda beheer, inclusief bezoekverslagen rapportage;
•                  google koppeling voor agenda beheer;
•                  in meerdere talen beschikbaar;
•                  een zeer hoge up-time garantie, namelijk 99,98% 24/7 voor 7 dagen per week;
•                  een zeer efficiënte dialer (ook predictive);
•                  zeer gebruiksvriendelijk;
•                  geen kennis van ICT meer nodig;
•                  voorbereiding op de salaris administratie;
•                  volledige personeelsadministratie (digitaal dossier);
•                  reistijden optimalisatie voor West- Europa;
•                  mailmerge functionaliteit;
•                  gratis management module;
•                  zeer uitgebreide rapportages voor uw callcenter en uw klanten;
•                  zeer eenvoudige campagnebuilder;
•                  complete inrooster module;

Op het moment dat u gebruik gaat maken van onze software heeft u :
·        Geen serverpark nodig
·        Geen telefooncentrale nodig
·        Geen kosten voor updates

Codelogic kan tevens voor u de volgende zaken leveren:
·        Headsets
·        Computers (voor zeer lage prijzen)
·        Internet connecties
·        Hosted telefonie, voor en naast het callcenter

Categorieën
  • Cloud
  • Hardware
  • Software licenties
  • VoIP
Branches
  • Bank- en Verzekeringswezen
  • Detailhandel/Retail
  • Energie/Utilities
  • Gezondheids- en welzijnszorg
  • Horeca/Toerisme
  • Media/Communicatie
  • Onderwijs
  • Zakelijke dienstverlening
Partnerstatussen
Score
Planning
0
Service
0
Prijs/kwaliteit
0
Reviews ( 0 reviews)
Er zijn nog geen reviews geplaatst.
Ontvang 3 offertes
Gratis en vrijblijvend
Binnen 48 uur contact
Gratis offerte >>