Wat gebeurd er bij een geschil over een review?

Gegeven reviews blijven in principe permanent onderdeel van het profiel van het ICT-bedrijf. Het is daarom van belang dat je goed nadenkt over wat je schrijft in je review. Voorkomen is immers beter dan genezen. Het ICT-bedrijf moet de gelegenheid krijgen om eventuele fouten of gebreken te herstellen. Neem altijd eerst contact op met het ICT-bedrijf en probeer problemen op te lossen voordat je feedback geeft. Wanneer je adequaat hebt gecommuniceerd en de opdracht desondanks niet naar wens is verlopen, moet je natuurlijk gepaste feedback geven. Wanneer een ICT-bedrijf het niet eens is met de review die jij hebt geschreven kan deze in uitzonderlijke gevallen een verzoek tot verwijdering indienen. VindICTbedrijf.nl zal dit verzoek vervolgens in behandeling nemen en met inachtneming van de gestelde voorwaarden handelen.

Terug naar het overzicht

Overige vragen

Voor grote en kleine organisaties
met een ICT-vraagstuk
Bespaar tijd en geld door
snel en efficiënt te zoeken
Een transparante en
overzichtelijke vergelijking
425
ICT-bedrijven
169
Reviews
9262
Opdrachten