Introductie:
Wij zoeken een partij die ons huidige CRM (Galaxy dashboard) kan vervangen. Het systeem is een aantal jaren terug ontwikkelt (13 jaar)en loopt nu tegen de grenzen aan. In het systeem zitten ongeveer 7000 profielen van onze klanten. Het nieuwe systeem moet nog stabiel draaien bij 100.000 gebruikers. Er is dus veel data wat ook gebruikt moet kunnen worden.
Algemeen:
In het algemeen is het de wens dat het systeem flexible is. Onze processen hebben veel variabele en uitzonderingen het zelfde geld voor de facturatie. Ook moet alle data goed te exporteren zijn op ieder moment.
Klanten:
In het CRM zitten alle klanten. De wensen en eisen van een klant zijn vastgelegd in het systeem. Ook heeft een klant een aantal producten met hieraan een prijs etc. De beschikbaarheid van een klant word opgehaald uit een Google Agenda.
Boekingen:
Een boeking word ingevoerd door een consultant. Een boeking kan meerdere klanten hebben op verschillende dagen en op verschillende locaties. Alle voorwaardes voor klanten moeten automatisch opgehaald worden maar wel aanpasbaar zijn. In het overzicht van de boekingen moet het duidelijk zijn wat de status van een boeking is.
Facturatie:
Wanneer een boeking akkoord is en de contracten getekend zijn moet er een factuur gegenereerd worden. Ook moet in het overzicht de status van de factuur beschikbaar zijn betaald/herinnerd etc. Facturen moeten flexibel zijn soms willen klanten per spreker, dag of locatie en factuur.
Klanten:
Hier komt een overzicht met alle klanten van ons. Wanneer er op een klant geklikt word komen de NAW gegevens inbeeld en de aanvragen.
In een vervolggesprek kan er verdere toelichting plaatsvinden tevens hebben stellen we diverse documenten ter beschikking. Handleiding van ons huidige systeem onder meer.