Je hebt een profiel bij ons aangemaakt omdat je graag meer klanten wil.
Dat komt goed uit, want dat is precies waar wij voor zorgen!
VindICTbedrijf.nl is een platform wat door zowel particulieren als bedrijven gebruikt wordt om een geschikte partner te vinden voor hun ICT-vraagstuk.
Deze aanvragen variëren van kleine eenmalige opdrachten tot grote doorlopende opdrachten met SLA.
Onze beloftes aan de aanvrager
Aanvragers hebben verwachtingen van ons, welke we zoveel mogelijk proberen te matchen.
Zo beloven wij de aanvrager dat deze binnen 48 uur na de aanvraag reactie krijgt van 3 ICT-bedrijven die passen bij de aanvraag.
Onze beloftes aan jou als partner
Elke lead verkopen we aan maximaal 3 partners.
Op deze manier blijft de waarde van de lead voor jullie behouden en wordt de klant niet door tientallen bedrijven benaderd.
Ook mag je ervan uitgaan dat, als er een lead aan jullie gekoppeld wordt, deze maximaal 48 uur (maar vaak veel korter) geleden bij ons aangemeld is.
Hoe werkt het?
- Aanvrager plaatst een opdracht bij ons;
- Wij controleren de compleetheid van de opdracht. Mist er info? Dan zorgen we dat het aangevuld wordt. We filteren aanvragen handmatig om hoge kwaliteit van leads te garanderen.
- Aan de hand van de aangeleverde informatie bepalen we de prijs van de lead. De prijs is afhankelijk van diverse factoren, bijvoorbeeld het aantal werkplekken, de gevraagde diensten en of de opdracht eenmalig of doorlopend is.
- We koppelen drie partners aan de lead. Hierbij kijken we naar geografische afstand (middels postcodecheck), overeenkomst tussen de gevraagde en aangeboden diensten, hoeveelheid van eerder ontvangen leads en reactiesnelheid bij eerder ontvangen leads. Partners die snel reageren hebben altijd onze voorkeur, omdat we hiermee de kwaliteit voor zowel de aanvrager als partner hoog houden.
- De desbetreffende partners krijgen een mail dat er een nieuwe lead beschikbaar is. De lead staat klaar in het partnerdashboard, waar informatie over de aanvraag gelezen kan worden (omschrijving, vestigingsplaats, deadline, budget (indien beschikbaar) en vestigingsplaats. Partners krijgen 48 uur de tijd om de lead aan te schaffen.
- In sommige gevallen wijst een partner een lead af. In dat geval ontvangen we daar graag een e-mailbericht van, zodat we deze lead kunnen doorzetten naar een andere partner. Op die manier krijgt de aanvrager alsnog 3 reacties.
- Bij het kopen van de lead krijg je direct de nodige leadinfo in beeld te zien. Ook ontvang je van ons een email waarin alle leadinformatie staat. De factuur wordt automatisch per e-mail verzonden aan het bij ons bekende mailadres voor administratie.